Podmiejskie:
Turka:
Pętla funkcjonowała w latach 1990-1991.
1990-1991: 4
Długie:
Autor: Rafał Falkiewicz
Pętla funkcjonowała w latach 1985-1994:
1985-1990: 4 1990-1991: - 1991-1994: [4]
Wólka:
Autor: Rafał Falkiewicz
Pętla znajdowała się z tyłu widocznego na zdjęciu przystanku. Funkcjonowała od 1966 roku do 1985 roku. W tym roku linia 4 została przedłużona z Wólki do Długiego. Od tego czasu nic już tam nie kończyło.
1966: 6 1974: 4
Zabytkowa:
Autor: Rafał Falkiewicz.
Pętla funkcjonowała od 1991 roku. Znajduje się przy skrzyżowaniu ulic Zabytkowej i Pliszczyńskiej. Przestała swoją funkcję pełnić 1.07.2015 gdy warianty linii 22 tu kończące zostały wydłużone do nowej pętli Pliszczyn szkoła.
1991-1994: 4 1995-2001: 22, [39] 2001-1.07.2015: 22
Świdnik - Racławicka II:
Krańcówka znajduje się na ul. Racławickiej w Świdniku, w okolicach ronda przy helikopterze.
Natomiast autobusy odbywają przerwy na ul. Racławickiej za rondem.
Przystanki przestały pełnić funkcję pętli po zmianie trasy linii 35.
Pętla funkcjonuje od 13.08.2016 roku: 13.08.20161.11.2019: 35
Świdnik - helikopter:
Krańcówka znajduje się na al. Lotników Polskich w Świdniku przy tzw. helikopterze.
Likwidacja końcowego wraz z uruchomieniem nowego węzła przesiadkowego przy PKP Świdnik Miasto
Pętla funkcjonuje od 18/19.05.2012 roku: 18.05.2012-2.10.2013: [N2] 2.10.2013-21.03.2022: [55], [N2]
Świdnik - Armii Krajowej:
Krańcówka znajduje się na al. Armii Karowej w Świdniku (za skrzyżowaniem z ul. Krańcową).
1.11.2019-2.12.2024: 35
Świdnik - Stadion:
Krańcówka znajduje się na ul. Sportowej w Świdniku, w okolicach stadionu.
Natomiast autobusy odbywają przerwy na ul. Racławickiej za rondem.
Przystanki przestały pełnić funkcję pętli po zmianie trasy linii 35.
Pętla funkcjonuje od 01.02.2017 roku: 01.02.2017-1.11.2019: [35]
Głusk - rynek:
Funkcjonowała od 1976 roku do 1979 roku. Przestała istnieć z chwilą wydłużenia 13 do Głusk SKR (obecna pętla Głuska).
1976-1977: 13 1977-1979: 30
Majdan Mętowski:
Autor: Michał Krawczyk
Pętla istniała w latach 1986-1990.
1986-1990: 30bis Kliny:
Autor: Michał Krawczyk
Pętla istniała tylko w 1986 roku.
1986: 30bis
Mętów:
Autor: Rafał Falkiewicz
Pętla istniała od 1977 roku do 1990, kiedy to na 14 lat zabrano stamtąd jedyną linię tam kursującą. Po 14 latach ponownie tam pojawiła się linia 27 ale tylko wybranymi kursami. Znajduje się przy siedzibie firmy budowlanej. Pętla została zlikwidowana 1.12.2018 po wydłużeniu linii 17 do Głuszczyzny.
1977-1990: 27 1990-2004: - 2004-1.09.2015: [27] 1.09.2015-1.12.2018: [17]
Krężnicka - kościół:
Autor: Rafał Falkiewicz
Pętla istnieje od 12.2006 roku i znajduje się na parkingu przy kościele na ul. Krężnickiej.
12.2006-01.2008: 78 01.2008-03.09.2018: [78]
Zemborzyce Wojciechowskie:
Autor: Rafał Falkiewicz
Pętla istniała w latach 1985-1994.
1980-1991: 12 1991-1994: [B]
Zemborzyce Tereszyńskie:
Autor: Rafał Falkiewicz
Pętla istniała w latach 1991-1994.
1991-1994: B
Radawiec:
Pętla istniała w latach 1985-1991.
1985-1991: 43
Radawczyk:
Autor: Rafał Falkiewicz
Pętla istniała w latach 1991-1994.
1991-1994: F
Sporniak:
Pętla istniała w latach 1985-1994.
1985-1987: 51 1987-1991: - 1991-1994: D
Skubicha:
Pętla istniała w latach 1991-1994.
1991-1994: [D]
Wojciechów:
Autor: Rafał Falkiewicz
Pętla istniała w latach 1987-1994.
1987-1991: 51 1991-1994: W
Motycz:
Pętla istniała w latach 1973-1980.
1973-1974: 3bis 1974-1980: 15
Motycz (chłodnia):
Autor: Rafał Falkiewicz
Pętla istniała w latach 2003-2004.
2003-2004: 79
Uniszowice:
Autor: Rafał Falkiewicz
Pętla istniała w latach 1977-1994.
1977-1991: 3
Kolonia Płouszowice:
Pętla istniała w latach 1980-1987.
1980-1987: 33
Łagiewniki PGE:
Pętla funkcjonuje od 1.10.2016 roku. Znajduje się w miejscowości Łagiewniki przy stacji przesyłowej prądu wysokiego napięcia. Likwidacja pętli po wydłużeniu linii 74 do krańca Ciecierzyn - Żulin.
1.10.2016-12.02.2018: [74]
Ciecierzyn:
Autor: Rafał Falkiewicz.
Pętla istniała w latach 1973-1987.
1973-1974: 5bis 1974-1977: 19 1977-1980: 19, 24 1980-1987: 24
Krasienin Kolonia (d. Krasienin):
Autor: Rafał Falkiewicz.
Znajduje się w miejscowości Krasienin Kolonia przy DW 809 około 800 metrów na północ od skrzyżowania z DW 828. Początkowo pętla istniała w latach 1989-1992. Po zmianie trasy linii 47 na 28 lat przestała pełnić swoją funkcję. Do obsługi autobusów komunikacji miejskiej z Lublina powróciła 12.02.201, a już 03.04.2018 po wydłużeniu linii 44 do pętli Kawka las przestała pełnić funkcję pętli.
1989-07.1990: 47 07.1990-12.02.2018: - 12.02.2018-03.04.2018: [44]
Jakubowice - Ogrodowa (d. Jakubowice Konińskie):
Pętla istnieje od 31.10.2014 roku. Znajduje się przy ogródkach działkowych "Sami Swoi".
Jest to zupełnie nowa pętla i nic nie ma wspólnego ze starą nawrotką w tej miejscowości. 28.04.2015 kończyła tutaj zastępcza linia 744. Od 12.02.2018 zmiana nazwy pętli na Jakubowice Ogrodowa. Pętla przestała być wykorzystywana liniowo wraz z oddaniem do użytku pętli Choiny.
31.10.2014-26.10.2019: 44
Boduszyn:
Autor: Rafał Falkiewicz.
Pętla istniała w latach 1987-1991.
1973-1974: 24bis
Leonów:
Pętla istniała w latach 1985-1991.
1985-1991: 38
Niemce:
Pętla istniała w latach 1985-1991.
1985-1991: 24
Jakubowice Konińskie:
Pętla istniała w latach 1977-1989.
1974-1977: [12], 12bis 1977-1985: 26 1985-1989: 47
Snopków - osiedle:
Autor: Rafał Falkiewicz.
Pętla istniała w latach 1980-1990. Ponowna reaktywacja nastąpiła 1. kwietnia 2012 roku czyli po blisko 22 latach! Przy okazji powrotu autobusów na tą pętlę w kwietniu 2012 roku do nazwy "Snopków" dopisano jeszcze "osiedle" w celu odróżnienia jej od pozostałych przystanków w tej miejscowości. Pętla Snopków - osiedle przestała pełnić ponownie swoją funkcję już od 1.12.2012, gdy linię 18 wydłużono wariantami do Smug, a linię 5 skrócono do Zbożowej.
1980-07.1990: 32 1.04.2012-1.12.2012: [5], [18] 1.12.2012: -
Poprzednia strona
Powrót